Ännu en sömnlös natt.

Snacka om att förvirringen är i sitt esse. Ro att sova – vad är det?!

Jag blev erbjuden en häst idag. Jag vill verkligen ha den, och jag får den så gott som gratis. Men tror ni att jag har någon av mina ”ständiga supportrar” (som uppenbarligen inte är så ständiga längre) med mig i detta eller? Nope. Har du verkligen råd att ha en till häst? -Eeh, ja. Eftersom att en kommer försvinna och isf ersättas med en ny, så blir det väl ingen skillnad? Eller har jag missat något? Förstår inte varför det helt plötsligt ska motarbetas och ifrågasättas så in i bomben. Vad jag gör med mina pengar är väl min ensak, och vill jag lägga pengarna på en ny kuse – LÅT MIG!

Gaaaah. Jag får ont i huvet. Ja det får jag! Men ska iaf skryta lite om vad mitt Honungs-monster stått ut med idag. Pallade inte rida, men ville ut och skingra tankarna lite, så jag tog med mig Honey på en promenad, till kossorna i grannbyn! Och nu ni, gör er beredda att rita kors i taket, för hon dampade inte lös en enda gång! Hon tassade runt lite på tå när alla kossorna kom rakt emot henne i full kareta, men mer än så blev det inte! Duktiga pålla! Till veckan kommer förhoppningsvis världens bästa Tusse upp, så jag hoppas att vi ska kunna vara med då. Åtminstone en dag. Efter två timmars pay n jump tittande i eftermiddags blev suget efter att hoppa inte direkt mindre.

20130808-041824.jpg

Punkt.

Lämna en kommentar